Da li ste znali da osoba provide nekoliko sati na društvenim mrežama svakog dana?
U moru informacija, objava, slika i sadržaja teško je privući pažnju ljudi i preneti poruku koju ste hteli. Baš zato je važno da razumemo kako Instagram algoritam funkcioniše i kako možemo da ga “namestimo” da radi u našu korist.
Šta prvo treba da uradimo?
Prvo je potrebno da odredimo ciljnu grupu. Ciljna grupa su nam ljudi koje potencijalno može zanimati ili se bave temom koju reklamiramo.
Nakon što smo definisali ciljnu grupu potrebno je da napravimo Instagram profil i podesimo nalog da bude javan. Nakon toga treba da okačimo nekoliko fotografija koje buduće i trenutne pratioce mogu da zainteresuju. Cilj nam je da što više ljudi vidi naš profil i ono što nudimo, a to postižemo tako što ćemo lajkovati objave koje su imali hashtag-ove koji su relevantni za naš profil.
Šta je Instagram algoritam?
Instagram će, uz pomoć algoritma, predlagati naše fotografije onima koji su zainteresovani za naš sadržaj, odnosno osobama koji su već prethodno pratili i lajkovali slike i profile sa sličnim sadržajima.
Postove treba da objavljujemo redovno i u odgovarajuće vreme. Važno je da obratimo pažnju na to kada su naši pratioci najaktivniji i da, u zavisnosti od sadržaja, odredimo koji je najbolje vreme u toku dana za naše objave.
Potom je važno da komuniciramo sa našom zajednicom tako što ih izazivamo da lajkuju i komentarišu naše objave. Na kraju svakog posta možete pozvati pratioce da posete link koji vam stoji na profilu – na taj način pratioce direktno upoznajete sa onim što radite, a to je poziv da vide vašu web stranicu.
Nadamo se da su vam ovi saveti bili korisni i da ćete uspeti da ih koristite u daljem radu. Za ovakve, i slične blogove, budite slobodni da bacite pogled na sekciju VESTI našeg sajta.